Articolul precedent |
Articolul urmator |
900 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 09:39 |
SM ISO690:2012 ROTARU, Maria. Definirea și explicarea cauzalității dislexiei. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 373-380. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 373-380 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În ultimul timp în literatura de specialitate se conturează tendinţa de a conferi termenului dislexie statut de termen global pe care, mai mulţi autori îl folosesc atât pentru incapacităţile de citire cât şi pentru cele de scriere. Privită din mai multe perspective, dislexia nu este o boală, ci mai curând, o stare complexă, însoţită de o simptomatologie diversă, o particularitate cognitivă cu un caracter multifactorial al etiologiei, prezentă pe tot parcursul vieţii. Această particularitate sau fenomen al dezvoltării, nu depinde de nivelul de inteligenţă şi în condiţii potrivite de mediu, nu devine deficienţă. |
||||||
|