Articolul precedent |
Articolul urmator |
478 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 12:39 |
SM ISO690:2012 PLEŞCA, Maria. Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv. In: Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv, 10 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, pp. 304-309. ISBN 978-9975-46-480-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv 2020 | ||||||
Conferința "Asistența complexă a copiilor cu cerințe educaționale speciale în mediul educațional incluziv" Chişinău, Moldova, 10 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
Pag. 304-309 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol se pune accent pe unele modalități psihologice de dezvoltare a toleranței în mediul educațional incluziv: crearea unor condiții ce vor facilita formarea unor trăsături de personalitate stabile și pozitive, dezvoltarea culturii emoționale și a sentimentelor umaniste, a abilităților de adaptare ale copiilor. Sunt evidențiate metodele psihologice de dezvoltare a toleranței la mediul incluziv: terapia prin artă, asigurarea unei adaptări eficiente și trainingul psihologic. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Pleşca, M.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Dezvoltarea toleranței în mediul educațional incluziv</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2020</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-480-2</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2020</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>În articol se pune accent pe unele modalități psihologice de dezvoltare a toleranței în mediul educațional incluziv: crearea unor condiții ce vor facilita formarea unor trăsături de personalitate stabile și pozitive, dezvoltarea culturii emoționale și a sentimentelor umaniste, a abilităților de adaptare ale copiilor. Sunt evidențiate metodele psihologice de dezvoltare a toleranței la mediul incluziv: terapia prin artă, asigurarea unei adaptări eficiente și trainingul psihologic.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article focuses on some psychological ways of developing tolerance in the inclusive educational environment: creating conditions that will facilitate the formation of stable and positive personality traits, developing emotional culture and humanistic feelings, adjustment children's skills. The psychological methods for developing tolerance to the inclusive environment are highlighted: art therapy, ensuring effective adaptation and psychological training.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>