Articolul precedent |
Articolul urmator |
462 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-02 23:59 |
SM ISO690:2012 SAVA, Anastasia. La méthode heuristique dans la didactique du fle. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 22-23 martie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, Seria 20, Vol.1, pp. 357-363. ISBN 978-9975-46-374-4; 978-9975-46-375-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 20, Vol.1, 2018 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 22-23 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 357-363 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Noțiunea de metodă euristică în didactică limbii franceze este relativ nouă, termenul fiind asociat anterior disciplinelor exacte, atunci când Arhiemede, descoperind legea fizicii, a spus: Eureca – am gasit! În didactică, metoda euristică constă în a prezenta celui ce învață materia sub forma unei probleme mai mult sau mai puțin complicate, la care el trebuie să afle soluția, făcând apel la achizițiile anterioare, studiind, cercetând, căutând, punând diverse întrebări cu caracter euristic. În continuare vom prezenta câteva definiții ale metodei euristice și fazele de rezolvare a unei probleme prin metoda euristică |
||||||
|