Articolul precedent |
Articolul urmator |
362 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
821.161.1:378.14 (1) |
East Slavic / Slavonic literature (369) |
Higher education. Universities. Academic study (2591) |
SM ISO690:2012 ЦВИК, Ирина. Изучение / преподавание русской литературы в аспекте формирования национально-культурной идентичности. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 276-282. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 821.161.1:378.14 | ||||||
Pag. 276-282 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul vizualizează noțiunea de „identitate național-culturală rusă‖ și factorii ce contribuie la formarea acestei identități. Se stipulează că textul literar este acela care reflectă un cod cultural, o viziune globală, cât și o mentalitate națională. Menționăm, de asemenea, importanța formării identității național-culturale prin studierea literaturii ruse. Într-o societate multiculturală este necesar să se formeze bazele unei conștiințe interculturale. De asemenea, sunt prezentate etapele studierii unui text, care contribue la formarea identității național-culturale. |
||||||
Cuvinte-cheie identitate național-culturală, viziune globală, personalitate interculturală, conștiință interculturală |
||||||
|