Articolul precedent |
Articolul urmator |
342 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 10:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.135.1+821.135.1 (10) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3950) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1457) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2090) |
SM ISO690:2012 CIBOTARU, Liubovi. Noi tendințe curriculare la limba și literatura română. Produsul curricular, realizare și evaluare. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 198-201. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.135.1+821.135.1 | ||||||
Pag. 198-201 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article we intend to present another curricular novelty - the product notion, that generated many perplexities, questions from teachers, students and parents, but which also stimulated a lot of creativity, many unique achievements from all the actors involved. Or, the product is a complex achievement, which requires a lot of work, involvement, creativity, originality, but, especially, updating the contents, reconfiguring them in new and interesting approaches. All the components of a competence can be reflected in the making of a product, we also mention the multiple facets of multimple intelligence, ICT, but also countless other acquisitions that all those involved in making a product will fully capitalize on. |
||||||
|