Persuasiunea – strategie de bază în comunicarea interpersonală
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
593 149
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-24 22:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
808.5:316.772.4 (1)
Rhetoric of speech. Art or technique of oral expression (105)
Sociology of culture. Cultural context of social life (791)
SM ISO690:2012
MATIEŢ-PARASCHIV, Violeta. Persuasiunea – strategie de bază în comunicarea interpersonală. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 183-187. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 22, Vol.3, 2020
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului"
22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020

Persuasiunea – strategie de bază în comunicarea interpersonală

CZU: 808.5:316.772.4

Pag. 183-187

Matieţ-Paraschiv Violeta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 ianuarie 2021


Rezumat

Interpersonal communication differs from other types of communication. This occurs between two people in the context of their relationship and as it evolves, it helps them to negotiate and define their relationship. An interesting aspect of this communication is the persuasion, which can be easily confused with manipulation and certitude.

Cuvinte-cheie
interpersonal communication, persuasion, communication strategy, manipulation