Articolul precedent |
Articolul urmator |
572 148 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
808.5:316.772.4 (1) |
Retorica vorbirii. Arta și tehnica exprimării orale (105) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 MATIEŢ-PARASCHIV, Violeta. Persuasiunea – strategie de bază în comunicarea interpersonală. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.3, pp. 183-187. ISBN 978-9975-46-449-9; 978-9975-46-452-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.3, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 808.5:316.772.4 | ||||||
Pag. 183-187 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interpersonal communication differs from other types of communication. This occurs between two people in the context of their relationship and as it evolves, it helps them to negotiate and define their relationship. An interesting aspect of this communication is the persuasion, which can be easily confused with manipulation and certitude. |
||||||
Cuvinte-cheie interpersonal communication, persuasion, communication strategy, manipulation |
||||||
|