Aspecte metodologico-practice de măsurare a performanței sustenabile a companiilor de vinificație
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
444 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-19 15:05
SM ISO690:2012
ULIAN, Ecaterina. Aspecte metodologico-practice de măsurare a performanței sustenabile a companiilor de vinificație. In: Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities, Ed. 1, 20 noiembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: 2020, p. 41.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities 2020
Simpozionul "Sustainable Public Procurement: challenges and opportunities"
1, Chişinău, Moldova, 20 noiembrie 2020

Aspecte metodologico-practice de măsurare a performanței sustenabile a companiilor de vinificație

Measuring the sustainable performance of the wine company: methodologicalpractical aspect

Методологические и практические аспекты оценки показателей устойчивости винодельческих компаний

JEL: L1, L2, Q01

Pag. 41-41

Ulian Ecaterina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 decembrie 2020


Rezumat

Sustenabilitatea trebuie să fie unul dintre obiectivele strategiei companiei vinicole. Autorul a efectuat o documentare analitică a literaturii de specialitate pentru a scoate în evidență aspecte metodologice ale evaluării performanței prin prisma sustenabilității și ținând cont de particualaritățile industriei vinicole. Scopul acestui studiu este de a scoate în evidență rolul și factorii determinanți ai responsabilității sociale a companiilor vinicole în promovarea principiilor dezvoltării durabile.

The wine industry should be definitely engaged in sustainability. Sustainability must be one of the objectives for a wine company's strategy. The author carried out an analytical documentation of the literature highlighting methodological aspects of performance evaluation in terms of sustainability, also, taking into account the particularities of the wine industry. The aim of this study is to highlight the role and determinants of the social responsibility of wine companies in promoting the principles of sustainable development.

Cuvinte-cheie
dezvoltare durabilă, performanţă, companie vinicolă,

sustainable development, performance, wine company,

устойчивое развитие, результативность, виноделческая компания