Articolul precedent |
Articolul urmator |
483 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 18:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (28) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (629) |
SM ISO690:2012 VOLMER, Ştefania. Aspecte psihopedagogice ale integrării școlare a elevilor cu cerințe educative speciale. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 692-695. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3 | ||||||
Pag. 692-695 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul susține promovarea educaţiei integrate şi a serviciilor educaţionale de sprijin, prin cadre didactice specializate, trebuie să devină o realitate şcolară generalizată la nivelul întregului sistem de învăţământ, în măsura în care dreptul la educaţie este garantat prin lege pentru toţi copiii. În articol sunt analizate nevoile copiilor cu cerințe educaționale speciale și componentele fundamentale ale asistenţei psihopedagogice şi sociale a persoanelor cu nevoi speciale |
||||||
Cuvinte-cheie cerinţe educaţionale speciale, educație incluzivă, educație pentru toți, special educational needs, inclusive education, education for all |
||||||
|