Articolul precedent |
Articolul urmator |
565 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-18 13:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.35+159.822.7 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
PHILOSOPHY. PSYCHOLOGY (4770) |
SM ISO690:2012 STAMATE, Iuliana. Modalități de intervenție în camera multisenzorială în terapia copiilor cu CES. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, Ed. Ediţia a III-a, 8 mai 2020, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2020, Ediția 3-a, pp. 679-685. ISBN 978-9975-3422-5-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 3-a, 2020 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Ediţia a III-a, Bălți, Moldova, 8 mai 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.35+159.822.7 | ||||||
Pag. 679-685 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea compensatorie nu poate fi decât consecinţa unor influenţe pozitive multiple, exercitate asupra întregului organism, a întregii personalităţi. În virtutea acestui principiu, în activitatea cu elevii cu deficienţă mintală, nu se organizează de regulă activităţi de educaţie senzorială, de educaţie psihomotorie, de antrenare a capacităţilor mnezice etc., fără legătură între ele. Exerciţiile vizând distinct obiectivele respective sunt integrate în activităţi terapeutice complexe, aşa cum de altfel, se preconizează în Programa de „Terapie educaţională complexă şi integrată”, elaborată pentru activităţile din învăţământul special. |
||||||
Cuvinte-cheie deficienţă mintală, procese psihice, dezvoltare compensatorie, terapie educaţională, cerinţe educaţionale speciale, Intellectual disability, mental processes, compensatory development, educational therapy, special educational needs |
||||||
|