Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-14 23:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3:004 (31) |
Education (14878) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280) |
![]() MARDARI, Alina. Collaborative learning using online tools. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 487-494. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane Vol.2, 2020 |
||||||
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane" Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.3:004 | ||||||
Pag. 487-494 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Capacitatea de a lucra în colaborare este foarte apreciată la locul de muncă de astăzi. Cu toate acestea, colaborarea nu se întâmplă adesea în mod natural într-un grup. Anumite strategii trebuie aplicate pentru a coordona eforturile individuale și a monitoriza procesul de învățare, astfel încât să poată avea loc o colaborare eficientă. Învățarea colaborativă bazată pe tehnologie capătă o relevanță crescândă în învățământul superior. În ciuda numărului considerabil de instrumente și aplicații online care sprijină învățarea colaborativă, adoptarea lor la cursurile de clasă este încă în stadiile incipiente. Această lucrare se concentrează pe Padlet, Sway, Jamboard și prezintă unele dintre utilizările acestor aplicații web care susțin învățarea colaborativă în predarea la clasă. |
||||||
Cuvinte-cheie Învățare colaborativă, platforme online, Padlet, Sway, Jamboard, lucru în echipă |
||||||
|