Collaborative learning using online tools
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
5885 38
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-14 23:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3:004 (31)
Education (14878)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4280)
SM ISO690:2012
MARDARI, Alina. Collaborative learning using online tools. In: Calitate în educație - imperativ al societății contemporane, 4-5 decembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Vol.2, pp. 487-494. ISBN 978-9975-46-482-6; 978-9975-46-484-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Calitate în educație - imperativ al societății contemporane
Vol.2, 2020
Conferința "Calitate în educație - imperativ al societății contemporane"
Chişinău, Moldova, 4-5 decembrie 2020

Collaborative learning using online tools

CZU: 371.3:004

Pag. 487-494

Mardari Alina
 
"Ion Creangă" State Pedagogical University from Chisinau
 
 
Disponibil în IBN: 28 decembrie 2020


Rezumat

Capacitatea de a lucra în colaborare este foarte apreciată la locul de muncă de astăzi. Cu toate acestea, colaborarea nu se întâmplă adesea în mod natural într-un grup. Anumite strategii trebuie aplicate pentru a coordona eforturile individuale și a monitoriza procesul de învățare, astfel încât să poată avea loc o colaborare eficientă. Învățarea colaborativă bazată pe tehnologie capătă o relevanță crescândă în învățământul superior. În ciuda numărului considerabil de instrumente și aplicații online care sprijină învățarea colaborativă, adoptarea lor la cursurile de clasă este încă în stadiile incipiente. Această lucrare se concentrează pe Padlet, Sway, Jamboard și prezintă unele dintre utilizările acestor aplicații web care susțin învățarea colaborativă în predarea la clasă.

Cuvinte-cheie
Învățare colaborativă, platforme online, Padlet, Sway, Jamboard, lucru în echipă