Articolul precedent |
Articolul urmator |
528 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 12:56 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.072:37.06 (1) |
Psychology (3516) |
Social problems. Human contacts, relationships (121) |
SM ISO690:2012 АДЭСКЭЛИЦЭ, Виорика. Профилактика буллинга как условие создания психологически безопасной образовательной среды школы. In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 22, 8-9 octombrie 2020, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2020, Seria 22, Vol.1, pp. 31-36. ISBN 978-9975-46-450-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 22, Vol.1, 2020 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului" 22, Chişinău, Moldova, 8-9 octombrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9.072:37.06 | ||||||
Pag. 31-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul „Prevenirea bullying-ului ca o condiție pentru crearea unui mediu educațional psihologic sigur al școlii” prezintă rezultatele experimentului de constatare și formare, indicând necesitatea intervenției psihologice pentru dezvoltarea competențelor psihosociale ale preadolescenților, ceea ce în final va preveni repetarea cazurilor de violență între colegi (bullying/ tachinare). |
||||||
Cuvinte-cheie bullying, mediu educațional, intervenție psihologică, competențe psihosociale, preadolescenți |
||||||
|