Obiectul și problematica pedagogiei contemporane
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
701 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 10:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.8 (9)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Obiectul și problematica pedagogiei contemporane. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 276-280. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2020
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Obiectul și problematica pedagogiei contemporane

CZU: 37.018.8

Pag. 276-280

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2020


Rezumat

Pedagogia are un caracter dinamic, deschis permanentelor schimbări apărute în domeniul educaţiei. Pedagogia contemporană studiază structura şi funcţiile educaţiei prin metodologii de cercetare specifice. Aceasta vizează scopul de a descoperi şi valorifica legităţi, principii şi norme de acţiune educaţională.

The pedagogy has a dynamic character, open towards the permanent changes that appear in the field of education. The contemporary pedagogy studies the structure and the functions of education through specific research methodologies. It targets the goal of discovering and valuing the regularities, principles and norms of educational action.

Cuvinte-cheie
educaţie, cercetare, instruire, legităţi, principii, norme, personalitate,

education, research, schooling, regularities, principles, norms, personality