Articolul precedent |
Articolul urmator |
701 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 10:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.8 (9) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Obiectul și problematica pedagogiei contemporane. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Școlii Superioare și Psihopedagogie și Pedagogie în Învățământul Preșcolar și Primar, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 276-280. ISBN 978-9975-76-311-0, 978-9975- 76-313-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.8 | ||||||
Pag. 276-280 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pedagogia are un caracter dinamic, deschis permanentelor schimbări apărute în domeniul educaţiei. Pedagogia contemporană studiază structura şi funcţiile educaţiei prin metodologii de cercetare specifice. Aceasta vizează scopul de a descoperi şi valorifica legităţi, principii şi norme de acţiune educaţională. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, cercetare, instruire, legităţi, principii, norme, personalitate, education, research, schooling, regularities, principles, norms, personality |
||||||
|