Market analysis of advertising services in Moldova (Analiza pieței a serviciilor de publicitate în Moldova)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
533 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 15:42
SM ISO690:2012
CULEVA, Nelea, ZGHEREA, Georgetta. Market analysis of advertising services in Moldova (Analiza pieței a serviciilor de publicitate în Moldova). In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 95-97. ISBN 978-9975-75-975-5..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 18, 2020
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020

Market analysis of advertising services in Moldova (Analiza pieței a serviciilor de publicitate în Moldova)

JEL: M3 ADVERTISING

Pag. 95-97

Culeva Nelea, Zgherea Georgetta
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 august 2020


Rezumat

Advertising is a positive force in our free society. It informs the public, promotes competition, fuels economic growth, creates jobs and fosters a wide array of media choices for consumers.

Cuvinte-cheie
Advertising, brand, economic growth, image