Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 15:42 |
![]() CULEVA, Nelea, ZGHEREA, Georgetta. Market analysis of advertising services in Moldova (Analiza pieței a serviciilor de publicitate în Moldova). In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători , Ed. 18, 19-20 iunie 2020, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2020, Ediţia 18, pp. 95-97. ISBN 978-9975-75-975-5.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediţia 18, 2020 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 18, Chişinău, Moldova, 19-20 iunie 2020 | ||||||
|
||||||
JEL: M3 ADVERTISING | ||||||
Pag. 95-97 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Advertising is a positive force in our free society. It informs the public, promotes competition, fuels economic growth, creates jobs and fosters a wide array of media choices for consumers. |
||||||
Cuvinte-cheie Advertising, brand, economic growth, image |
||||||
|