Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-16 23:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
[376.112.4:37.064.1]:316.6 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658) |
Social problems. Human contacts, relationships (121) |
Social psychology (1002) |
![]() CUCER, Angela. Aspecte teoretice ale reprezentărilor și percepțiilor cadrelor didactice și părinților privind orientarea copiilor cu deficiențe/dizabilități spre activitatea profesională. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 93-102. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: [376.112.4:37.064.1]:316.6 | ||||||
Pag. 93-102 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol este prezentată analiza unor surse științifice privind reprezentările și percepțiile cadrelor didactice și părinților referitor la orientarea copiilor cu dizabilități spre activitatea profesională, inclusiv reprezentările sociale a dizabilității. |
||||||
Cuvinte-cheie orientare profersională, reprezentare, percepţie, cadru didactic, părinte, professional orientation, representation, perception, teacher, parent |
||||||
|