Aspecte teoretice ale reprezentărilor și percepțiilor cadrelor didactice și părinților privind orientarea copiilor cu deficiențe/dizabilități spre activitatea profesională
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
855 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-16 23:28
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
[376.112.4:37.064.1]:316.6 (1)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (658)
Social problems. Human contacts, relationships (121)
Social psychology (1002)
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Aspecte teoretice ale reprezentărilor și percepțiilor cadrelor didactice și părinților privind orientarea copiilor cu deficiențe/dizabilități spre activitatea profesională. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2019, nr. 2(10), pp. 93-102. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(10) / 2019 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Aspecte teoretice ale reprezentărilor și percepțiilor cadrelor didactice și părinților privind orientarea copiilor cu deficiențe/dizabilități spre activitatea profesională

Theoretical aspects of the representations and perceptions of teachers and parents regarding the orientation of children with deficiencies / disabilities towards professional activity

CZU: [376.112.4:37.064.1]:316.6

Pag. 93-102

Cucer Angela
 
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2020


Rezumat

În acest articol este prezentată analiza unor surse științifice privind reprezentările și percepțiile cadrelor didactice și părinților referitor la orientarea copiilor cu dizabilități spre activitatea profesională, inclusiv reprezentările sociale a dizabilității.

This paper presents the analysis of scientific sources on the representations and perceptions of teachers and parents on the orientation of children with disabilities towards professional activity, including the social representations of disability.

Cuvinte-cheie
orientare profersională, reprezentare, percepţie, cadru didactic, părinte,

professional orientation, representation, perception, teacher, parent