Modelarea ca element de baza în studierea ştiintelor naturii în gradinita de copii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
653 13
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 10:47
SM ISO690:2012
COJOCARI, Lilia, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Modelarea ca element de baza în studierea ştiintelor naturii în gradinita de copii. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 176-180. ISBN 978-9975-108-27-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 7, 2016
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane"
7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016

Modelarea ca element de baza în studierea ştiintelor naturii în gradinita de copii

Modeling as a basic element in studying natural sciences in kindergarten


Pag. 176-180

Cojocari Lilia, Ştefîrţa Adelina
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 8 aprilie 2020


Rezumat

În articol sunt prezentate rezultatele obţinute în urma efectuării practicii pedagogice în grădiniţă, pentru că grădinița joacă cel mai important rol în viața unui copil. Este primul fundament care oferă o oportunitate de a se integra cu succes la scoală. Învată copilul să se socializeze, dezvoltă limbajul și vorbirea, contribuie la dezvoltarea intelectuală și personală, îl învață să fie independent.

The article presents the results obtained from pedagogical practice in the kindergarten. Kindergarten plays the most important role in a child's life. It is the first foundation that offers an opportunity to successfully integrate into school. It teaches the child to socialize, develops language and speech, contributes to intellectual and personal development, teaches him to be independent.

Cuvinte-cheie
grădiniță, proces de predare-învăţare, modelare, ştiinţele naturii