Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 10:47 |
SM ISO690:2012 COJOCARI, Lilia, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Modelarea ca element de baza în studierea ştiintelor naturii în gradinita de copii. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 176-180. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 176-180 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezentate rezultatele obţinute în urma efectuării practicii pedagogice în grădiniţă, pentru că grădinița joacă cel mai important rol în viața unui copil. Este primul fundament care oferă o oportunitate de a se integra cu succes la scoală. Învată copilul să se socializeze, dezvoltă limbajul și vorbirea, contribuie la dezvoltarea intelectuală și personală, îl învață să fie independent. |
||||||
Cuvinte-cheie grădiniță, proces de predare-învăţare, modelare, ştiinţele naturii |
||||||
|