Articolul precedent |
Articolul urmator |
725 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 20:56 |
SM ISO690:2012 MAFTEI, Silvia, MORARU, Ina. Remedierea comportamentului violent la copiii de vârsta preadolescentei. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences: in the context of mentality's transformation, Ed. 7, 8-9 decembrie 2016, Chişinău. Chişinău, 2017: "Print-Caro" SRL, 2016, Ediția 7, pp. 31-36. ISBN 978-9975-108-27-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 7, 2016 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale științelor socioumane" 7, Chişinău, Moldova, 8-9 decembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 31-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Violenţa şcolară este o realitate dură a sistemelor şcolare de pretutindeni, care îngrijorează prin frecvenţă, forme de manifestare şi consecinţe. Prezenta lucrare a încercat să surprindă complexitatea fenomenului dat şi să identifice problemele existente ale comportamentului violent tot mai des întâlnit în rândul elevilor. Violenţa umană, indiferent în ce context se manifestă, este un element specific naturii umane, dar acest lucru nu înseamnă că nu trebuie să i se dea un răspuns ferm, prin acordarea unui rol primordial prevenirii şi combaterii acestui fenomen social. Prevenirea, oricare ar fi ea, sub orice formă apare ea, este primul lucru la care trebuie să gândească cel care face educaţia. Trebuie să conştientizăm nocivitatea acestui fenomen, să conştientizăm că funcţionarea optimă a psihicului şi dezvoltarea personală a copilului într-un mediu violent devine imposibilă. De aceea, este necesar să se iniţieze şi să se organizeze cu regularitate o gamă largă de activităţi şi acţiuni care să estompeze comportamentul violent al elevilor. Prin această cercetare am demonstrat că acest mecanism funcţionează şi eforturile de diminuare a violenţei se soldează cu rezultate frumoase. |
||||||
Cuvinte-cheie violență, agresivitate, mediul școlar, violență școlară, vârsta preadolescentă, remedierea comportamentului violent, violence, aggression, school environment, school violence, pre-adulthood, remediation of violent behavior |
||||||
|