IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Universitatea de Stat din Comrat

2016 - 3

Marketingul lateral în contextul politicii de succes în domeniul produsului din cadrul întreprinderilor vinicole din Republica Moldova
Ghenova Svetlana , Prociuc Natalia
Economica
Nr. 2(96) / 2016 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 2 August, 2016
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Full –cycle production as a factor of stability of production, high quality and efficient product policy
Ghenova Svetlana , Prociuc Natalia
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.1. 2016. Cahul. Centrografic. 273-277.
Disponibil online 26 March, 2021
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Application of lateral marketing techniques on the product level on wineries of the Republic of Moldova
Prociuc Natalia
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediţia 14, Vol.1. 2016. Chişinău Republica Moldova. Editorial-Publishing Department of ASEM. 159-165.
Disponibil online 16 April, 2024
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-3 of 3