IBN
  



  














    
  


    
Închide

Afiliat la Academia de Studii Economice din Moldova

2020 - 1

Creativitatea și limitele etice ale marketingului social în sănătatea publică
Savciuc Oxana , Timotin Alina
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Nr. 3(58) / 2020 / ISSN 1857-0461 / ISSNe 2587-3687
Disponibil online 10 December, 2020
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2019 - 2

Aspecte privind instruirea specialiştilor medicali în domeniul marketingului social
Timotin Alina
Economica
Nr. 2(108) / 2019 / ISSN 1810-9136
Disponibil online 13 August, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Developing national social marketing strategies in the Republic of Moldova
Timotin Alina
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Culegere de articole selective
Ediţia 17. 2019. Chişinău Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 128-135.
Disponibil online 4 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2018 - 1

The essence of social marketing with application in the field of health services
Timotin Alina , Savciuc Oxana
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Culegere de articole selective
Ediţia 16. 2018. Chișinău, Republica Moldova. Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM. 133-141.
Disponibil online 13 December, 2019
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-4 of 4