IBN
Închide
Rotari Veronica
Cuvinte-cheie (71): chimie (8), Chemistry (7), STEAM (5)
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
Proiecte(2)
ORCiD
Google Scholar ID

XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 2
  • 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 10

2021 - 2

Aspecte ale conceptului educațional STEAM în rezolvarea problemelor
Cazacioc Nadejda1 , Rotari Veronica2
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
Cercetarea și inovarea educației din perspectiva exigențelor actuale ale pieții muncii
Ediția 1, vol.1. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-368-4..
Disponibil online 5 January, 2022. Descarcări-34. Vizualizări-524
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
STEAM - inovație în educația viitorului
Cazacioc Nadejda1 , Rotari Veronica2
1 Liceul Teoretic „Ştefan cel Mare”, s.Taraclia, r-nul Căuşeni,
2 Liceul Teoretic „Mihai Eminescu”, or. Ungheni
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).Implementarea inter/transdisciplinaritații în procesul de predare-învățare a fizicii și științelor tehnice (concept STEAM). Integrarea STEAM în procesul de studiere a biologiei, chimiei și geografiei
Vol.2. 2021. Chişinău. ISBN 978-9975-76-356-1..
Disponibil online 15 November, 2021. Descarcări-94. Vizualizări-688
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2