Scopus Author ID
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 1.
- 4. Articole în reviste de peste hotare
- 4.2.Articole în reviste din Scopus - 1
- 4.3.Articole în alte reviste științifice de peste hotare - 1
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 1
- 5.3.Publicații la alte manifestări din RM - 1
- 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
- 6.3.Alte publicații la manifestări științifice de peste hotare - 2
Factors influencing strategies to promote moldovan wine on the new markets ![]() |
Duca Aurelia1 , Johnbull Ugbo2 |
1 State University „Dimitrie Cantemir”, 2 University of European Political and Economic Studies „Constantin Stere” |
Economia Contemporană |
Nr. 3 / 2019 / ISSN 2537-4222 |
Disponibil online 23 January, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-207 |