Publicaţii la conferinţe din RM - 3.
- 5. Publicaţii la manifestări din RM
- 5.1.Publicații la manifestări științifice din RM (incluse în Registrele manifestărilor științifice aprobate de către ANACEC) - 3
Neuromarketing: emoțiile influențează deciziile de cumpărare |
Mancoș Lesi |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.2. 2021. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-699-9. |
Disponibil online 12 July, 2021. Descarcări-47. Vizualizări-324 |
Exportul Republicii Moldova – catalizator economic |
Mancoș Lesi |
Universitatea Tehnică a Moldovei |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-632-6. |
Disponibil online 1 July, 2020. Descarcări-8. Vizualizări-493 |
The role of marketing research and wise decision making in bussiness prosperity |
Mancos Lesi |
Technical University of Moldova |
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor |
Vol.2. 2020. Chișinău, Republica Moldova. ISBN 978-9975-45-632-6. |
Disponibil online 2 July, 2020. Descarcări-7. Vizualizări-361 |