IBN
Închide
Miron Mihaela
Dinamica numărului de publicaţii pe ani
Dinamica articolelor pe ani
Distribuirea numărului de pagini publicate pe categorii de reviste și ani
Distribuirea articolelor pe domenii şi ani
Colaborarea autorului
Dinamica descărcărilor pe ani
ORCiD

Teze/Rezumate în culegeri - 2.
XLS PDF DOC
SM ISO690:2012
DOC
ISO 690:2012Clasificate
  • 3. Articole în reviste din RM
  • 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
  • 3.1.3.Articole în reviste de cat. B - 1
  • 5. Publicaţii la manifestări din RM
  • 5.4.Teze / rezumate în culegerile de la alte manifestări din RM - 1
  • 6. Publicații la manifestări științifice de peste hotare
  • 6.3.Alte publicații la manifestări științifice de peste hotare - 2

2023 - 2

The usefulness of authentic partnerships, through the involvement of all stakeholders, with the aim of reducing the risks generated by the pandemic context in the educational environment
Miron Mihaela1 , Mistrean Larisa2
1 Alexandru Ioan Cuza University of Iaşi,
2 Academy of Economic Studies of Moldova
International Applied Social Sciences Congress C-IASOS – 2023
Ediţia 7. 2023. Ankara. ISBN 978-625-94328-0-9.
Disponibil online 27 March, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-106
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The usefulness of authentic partnerships, through the involvement of all stakeholders, with the aim of reducing the risks generated by the pandemic context in the educational environment
Miron Mihaela1 , Mistrean Larisa2
1 Alexandru Ioan Cuza University of Iaşi,
2 Academy of Economic Studies of Moldova
International Applied Social Sciences Congress C-IASOS – 2023
Ediţia 7. 2023. Ankara. ISBN 978-625-94328-0-9.
Disponibil online 7 May, 2024. Descarcări-0. Vizualizări-49
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1 - 2 of 2