IBN
Închide
Cadastru și DreptPedagogie.
Опыт организации практик студентов в формате комплексных научно-просветительских экспедиций «Флотилия плавучих университетов» В 2015 – 2018 гг.
Яшков И.1, Исаченко А.2, Иванов Алексей1, Голубенко В.2
1 Саратовский государственный технический университет имени Гагарина Ю.А.,
2 Государственный университет по землеустройству
Cadastru și Drept
Vol.48. 2018. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-297-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
200 de ani de la înființarea școlii superioare de inginerie – hotarnicie în limba națională din Țara Românească (1818-2018) remember Gheorghe Lazăr
Nistor Gheorghe, Săndulache Gabriel, Pădure Dan
Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi“, Iaşi
Cadastru și Drept
Vol.48. 2018. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-297-2.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Organizarea procesului didactic la studierea cursului GIS
Turculeţ Mihai, Cucorean Sergiu, Boscan Ala
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Cadastru şi drept
Vol.30. 2011. Chişinău. ISBN 978-9975-64-125-8.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Facultatea Cadastru şi Drept la 70 de ani de la fondare – realizări şi perspective
Horjan Oleg
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Cadastru și Drept
Vol.55. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-271-2; 978-9975-64-328-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Metoda studiului de caz ca abordare inovativă în predare- învățare-evaluare: probleme și oportunități
Prisăcaru Veronica, Corman Iulia
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
Cadastru și Drept
Vol.55. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-64-271-2; 978-9975-64-328-3.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

1-5 of 5