Influenţa ratingului în strategia de dezvoltare a activităţii bancare din Republica Moldova
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
519 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-09-09 15:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
336.71(478) (57)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (777)
SM ISO690:2012
LOPOTENCO, Vadim. Influenţa ratingului în strategia de dezvoltare a activităţii bancare din Republica Moldova. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.2, pp. 138-144. ISBN 978-9975-50-058-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 09, Vol.2, 2014
Colocviul "Interuniversitaria"
9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013

Influenţa ratingului în strategia de dezvoltare a activităţii bancare din Republica Moldova

CZU: 336.71(478)

Pag. 138-144

Lopotenco Vadim
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 19 martie 2020


Rezumat

Rating is assigned to a company or a country according to the results certified by the last. The credibility of ratings is recognized throughout the world. Due to the professionalism of evaluators, an evaluation system widely, the rating has a strong influence on the financial market. Investors use ratings for an investment decision in a company or country

Cuvinte-cheie
rating, agenții de rating, note, investiții, credite, bănci comerciale.