Articolul precedent |
Articolul urmator |
519 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-09-09 15:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
336.71(478) (57) |
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (777) |
SM ISO690:2012 LOPOTENCO, Vadim. Influenţa ratingului în strategia de dezvoltare a activităţii bancare din Republica Moldova. In: Interuniversitaria, Ed. 9, 16 mai 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 09, Vol.2, pp. 138-144. ISBN 978-9975-50-058-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 09, Vol.2, 2014 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 9, Bălți, Moldova, 16 mai 2013 | ||||||
|
||||||
CZU: 336.71(478) | ||||||
Pag. 138-144 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Rating is assigned to a company or a country according to the results certified by the last. The credibility of ratings is recognized throughout the world. Due to the professionalism of evaluators, an evaluation system widely, the rating has a strong influence on the financial market. Investors use ratings for an investment decision in a company or country |
||||||
Cuvinte-cheie rating, agenții de rating, note, investiții, credite, bănci comerciale. |
||||||
|