Articolul precedent |
Articolul urmator |
594 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-06 22:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3+371.3 (3) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 RODIDEAL, Rodica. Aspecte metodologice de formare a capacităților creative la elevii de vârstă școlară mica. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 146-153. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3+371.3 | ||||||
Pag. 146-153 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare se reflectă unele aspecte metodologice de formare a capacităţilor creative la elevii de vârstă şcolară mică. În articol se descriu rezultatele obţinute prin aplicarea testului Torrance de gândire creativă: fluiditatea, flexibilitatea, originalitatea, abstractizarea semantică şi rezistenţa la închidere. În continuare se descrie programul de antrenament creativ utilizat în instruirea elevilor de vârstă şcolară mică, care este constituit dintr-un sistem de sarcini creative raportat la factorii intelectuali ai creativităţii, la potenţialul de dezvoltare creativă şi la ritmul optim de învăţare a elevilor |
||||||
Cuvinte-cheie capacităţile creative, factorii intelectuali ai creativităţii, programul formativ de formare a capacităţilor creative la elevii de vârstă şcolară mică, creative capacities, intellectual factors of creativity, training program for the formation of creative capacities in pupils of young school age |
||||||
|