Aspecte metodologice de formare a capacităților creative la elevii de vârstă școlară mica
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
594 32
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-06 22:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3+371.3 (3)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
RODIDEAL, Rodica. Aspecte metodologice de formare a capacităților creative la elevii de vârstă școlară mica. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 146-153. ISBN 978-9975-76-299-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă"
Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020

Aspecte metodologice de formare a capacităților creative la elevii de vârstă școlară mica

CZU: 373.3+371.3

Pag. 146-153

Rodideal Rodica
 
Gimnaziul din satul Gălești, raionul Strășeni
 
 
Disponibil în IBN: 3 martie 2020


Rezumat

 În lucrare se reflectă unele aspecte metodologice de formare a capacităţilor creative la elevii de vârstă şcolară mică. În articol se descriu rezultatele obţinute prin aplicarea testului Torrance de gândire creativă: fluiditatea, flexibilitatea, originalitatea, abstractizarea semantică şi rezistenţa la închidere. În continuare se descrie programul de antrenament creativ utilizat în instruirea elevilor de vârstă şcolară mică, care este constituit dintr-un sistem de sarcini creative raportat la factorii intelectuali ai creativităţii, la potenţialul de dezvoltare creativă şi la ritmul optim de învăţare a elevilor

 The paper reflects some methodological aspects of creative capacity building in young school-age pupils. The article describes the results obtained by applying the Torrance test of creative thinking: fluidity, flexibility, originality, semantic abstraction and closing resistance. The following describes the creative training program used in the training of young school-age pupils, which is a system of creative tasks related to the intellectual factors of creativity, the potential of creative development and the optimal pace of pupil learning.

Cuvinte-cheie
capacităţile creative, factorii intelectuali ai creativităţii, programul formativ de formare a capacităţilor creative la elevii de vârstă şcolară mică,

creative capacities, intellectual factors of creativity, training program for the formation of creative capacities in pupils of young school age