Abordarea demersului interdisciplinar la treapta primară de învăţământ
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
395 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-01 21:31
SM ISO690:2012
GORCEAG, Andriana. Abordarea demersului interdisciplinar la treapta primară de învăţământ. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 494-499. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Abordarea demersului interdisciplinar la treapta primară de învăţământ


Pag. 494-499

Gorceag Andriana
 
Școala Primară Florești, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2020


Rezumat

La réalisation pratique de l'interdisciplinarité présente également quelques difficultés pour les enseignants: comment organiser l'activité cognitive des élèves, qu'ils soient désireux et capables d'établir des relations entre les différents sujets; comment susciter l'intérêt pour les questions conceptuelles sciences cognitives; comment définir des objectifs opérationnels à atteindre l'effet de la formation pédagogique.