Dezvoltarea curriculumului naţional în România. Provocări şi oportunităţi ale procesului de elaborare a unor noi programe şcolare pentru clasele a III-a şi a IV-a din învăţământul primar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
589 37
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 18:57
SM ISO690:2012
TEŞILEANU, Angela, FARTUȘNIC, Ciprian. Dezvoltarea curriculumului naţional în România. Provocări şi oportunităţi ale procesului de elaborare a unor noi programe şcolare pentru clasele a III-a şi a IV-a din învăţământul primar. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 297-308. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Dezvoltarea curriculumului naţional în România. Provocări şi oportunităţi ale procesului de elaborare a unor noi programe şcolare pentru clasele a III-a şi a IV-a din învăţământul primar


Pag. 297-308

Teşileanu Angela, Fartușnic Ciprian
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Bucuresti
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2020


Rezumat

New curricula for grades 3 and 4 are being developed in Romania as a step within the framework of the national curriculum renewal. Our paper briefly analyses the reference points, the challenges and opportunities the curriculum developers took into account in order to coherently set the process. We highlight ways to sustain curriculum development in accordance with research results in education; we also present conclusions from the consultation process concerning the new curricula, a process that targeted practitioners and educationalists.