Articolul precedent |
Articolul urmator |
589 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-06 18:57 |
SM ISO690:2012 TEŞILEANU, Angela, FARTUȘNIC, Ciprian. Dezvoltarea curriculumului naţional în România. Provocări şi oportunităţi ale procesului de elaborare a unor noi programe şcolare pentru clasele a III-a şi a IV-a din învăţământul primar. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 297-308. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 297-308 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
New curricula for grades 3 and 4 are being developed in Romania as a step within the framework of the national curriculum renewal. Our paper briefly analyses the reference points, the challenges and opportunities the curriculum developers took into account in order to coherently set the process. We highlight ways to sustain curriculum development in accordance with research results in education; we also present conclusions from the consultation process concerning the new curricula, a process that targeted practitioners and educationalists. |
||||||
|