Перезагрузка национальной образовательной системы (философский базис)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
485 0
SM ISO690:2012
РУДИК, Г.. Перезагрузка национальной образовательной системы (философский базис). In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 148-153. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Перезагрузка национальной образовательной системы (философский базис)


Pag. 148-153

Рудик Г.
 
Necunoscută, Canada
 
 
Disponibil în IBN: 23 februarie 2020


Rezumat

In this article „postmodernism” is shown as “the spirit” of globalization. There is given the comparative analysis between modernism and postmodernism, is decribed the essence of postmodernism and its purposes of value. Resetting of the educational system is in its changing from the philosophy of modernism to the philosophy of postmodernism