Valenţe formative ale abordării interdisciplinare în contextul predării disciplinei geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
662 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 22:03
SM ISO690:2012
MIHAILOV, Zinaida. Valenţe formative ale abordării interdisciplinare în contextul predării disciplinei geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 185-199. ISBN 978-9975-76-230-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2018
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018

Valenţe formative ale abordării interdisciplinare în contextul predării disciplinei geografie


Pag. 185-199

Mihailov Zinaida
 
Liceul Teoretic Român-Italian „Dante Alighieri”, Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 19 februarie 2020


Rezumat

În acest articol se vorbeşte despre rolul mijloacelor de învăţământ, modalităţile de folosire a mijloacelor de învăţământ care permit o asimilare mai rapidă a materiei şi o activitate mai intensă atât a profesorului, cât şi a elevilor. Unele mijloace de învăţământ permit abordarea interdisciplinară care este o formă de cooperare între disciplinele şcolare şi care se realizează în principal respectând logica ştiinţelor respective adaptate particularităţilor şi legităţilor didactice menite să-l ajute pe elev să-şi formeze o imagine unitară asupra realităţii, de dezvoltare a gândirii critice, de a recunoaşte evenimente, de a înţelege fenomene, de a se implica mai activ în viaţa socială.

Cuvinte-cheie
mijloace de învățământ, interdisciplinară, cooperare, legităţi didactice, logică, ştiinţe, gândirea critică, evenimente, fenomene