Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 22:03 |
SM ISO690:2012 MIHAILOV, Zinaida. Valenţe formative ale abordării interdisciplinare în contextul predării disciplinei geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Științe ale naturii, Ed. 1, 10-11 martie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 185-199. ISBN 978-9975-76-230-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 1, Chişinău, Moldova, 10-11 martie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 185-199 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se vorbeşte despre rolul mijloacelor de învăţământ, modalităţile de folosire a mijloacelor de învăţământ care permit o asimilare mai rapidă a materiei şi o activitate mai intensă atât a profesorului, cât şi a elevilor. Unele mijloace de învăţământ permit abordarea interdisciplinară care este o formă de cooperare între disciplinele şcolare şi care se realizează în principal respectând logica ştiinţelor respective adaptate particularităţilor şi legităţilor didactice menite să-l ajute pe elev să-şi formeze o imagine unitară asupra realităţii, de dezvoltare a gândirii critice, de a recunoaşte evenimente, de a înţelege fenomene, de a se implica mai activ în viaţa socială. |
||||||
Cuvinte-cheie mijloace de învățământ, interdisciplinară, cooperare, legităţi didactice, logică, ştiinţe, gândirea critică, evenimente, fenomene |
||||||
|