Articolul precedent |
Articolul urmator |
765 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 13:23 |
SM ISO690:2012 SÎRBU, Galina. Rolul textelor literare în clasele primare. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Didactica Învățământului Primar și Preșcolar , 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 2, pp. 120-123. ISBN 978-9975-76-249-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2018 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 120-123 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Lectura textului oferă celui care o parcurge, pe lângă satisfacţiile pe care le aduce orice fapt inedit, prilejuri unice de reflecţie, de meditaţie. Ipostazele didactice ale textului: textul ca suport al lecturii, textul ca creație literară, textul ca obiect cultural. Textele literare, epice, lirice şi dramatice sunt selectate după criteriile: valoric-estetic, stilistic, formativ ,diversitatea structurilor textuale, calități lingvistice și formale, diversitate tematică, nivel de lizibilitate etc. și contribuie la formarea şi consolidarea deprinderilor de citire corectă, conştientă şi expresivă, îmbogăţirea, activizarea şi nuanţarea vocabularului copilului, însuşirea structurii gramaticale corecte a limbii. |
||||||
|