Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 20:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21.02:51 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132) |
Matematică (1688) |
![]() PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Optimizarea procesului de formare a reprezentărilor despre numerele naturale la copiii din grupa pregătitoare prin prisma poveștilor. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 73-80. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21.02:51 | ||||||
Pag. 73-80 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article aims the process of forming elementary mathematical representations through the literary creation, namely through stories. Stories constitute a rich arsenal not only for the formation the literary-artistic and emotional skills, but also for the representations of number, of counting capacity. |
||||||
|