Rolul computerului în acordarea serviciilor de sprijin elevilor cu CES
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
802 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 10:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.015.3:004 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
ROTARU, Maria. Rolul computerului în acordarea serviciilor de sprijin elevilor cu CES. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 155-163. ISBN 978-9975-3370-2-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.1, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Rolul computerului în acordarea serviciilor de sprijin elevilor cu CES

CZU: 376.1.015.3:004

Pag. 155-163

Rotaru Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2020


Rezumat

Computer based technologies can play an important role for students with special needs. It can help in communication and can be a great support in learning. Labels such as disabilities or special education can lead the child to be dependentand less powerful. Using computers can help the learners with their attention<can also improve their language development and social skills.