Articolul precedent |
Articolul urmator |
802 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 10:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3:004 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Maria. Rolul computerului în acordarea serviciilor de sprijin elevilor cu CES. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 155-163. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.015.3:004 | ||||||
Pag. 155-163 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Computer based technologies can play an important role for students with special needs. It can help in communication and can be a great support in learning. Labels such as disabilities or special education can lead the child to be dependentand less powerful. Using computers can help the learners with their attention<can also improve their language development and social skills. |
||||||
|