Articolul precedent |
Articolul urmator |
602 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-25 22:52 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:91 (23) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431) |
SM ISO690:2012 RUSU, Anastasia. Realizarea principiului interdisciplinarității la lecțiile de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 66-73. ISBN 978-9975-76-268-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:91 | ||||||
Pag. 66-73 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În şcoală elevii sunt pregătiţi pentru viaţă, de aceea este necesar ca ei să înţeleagă informaţiile asimilate şi să le utilizeze pentru a putea explica fenomenele observate în lumea înconjurătoare. Un volum mare de informaţii şi de cunoştinţe nu înseamnă calitate, pentru că elevul nu reuşeşte totdeauna să stabilească anumite conexiuni între aceste achiziţii teoretice din domenii diferite. Interdisciplinaritatea este necesară pentru a face o conexiune între aceste domenii, din motiv că o singură ştiinţă, oricât de performantă, nu poate răspunde tuturor întrebărilor privind lumea înconjurătoare, iar curriculumul la geografie cuprinde o serie de conţinuturi care îi întroduc pe elevi în studiul mediului înconjurător. |
||||||
|