Realizarea principiului interdisciplinarității la lecțiile de geografie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
602 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-25 22:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:91 (23)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Geografie. Explorarea pământului și a altor teritorii individuale. Călătorii. Geografie regională (431)
SM ISO690:2012
RUSU, Anastasia. Realizarea principiului interdisciplinarității la lecțiile de geografie. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 66-73. ISBN 978-9975-76-268-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Realizarea principiului interdisciplinarității la lecțiile de geografie

CZU: 37.02:91

Pag. 66-73

Rusu Anastasia
 
Liceul Teoretic „Universul”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2020


Rezumat

În şcoală elevii sunt pregătiţi pentru viaţă, de aceea este necesar ca ei să înţeleagă informaţiile asimilate şi să le utilizeze pentru a putea explica fenomenele observate în lumea înconjurătoare. Un volum mare de informaţii şi de cunoştinţe nu înseamnă calitate, pentru că elevul nu reuşeşte totdeauna să stabilească anumite conexiuni între aceste achiziţii teoretice din domenii diferite. Interdisciplinaritatea este necesară pentru a face o conexiune între aceste domenii, din motiv că o singură ştiinţă, oricât de performantă, nu poate răspunde tuturor întrebărilor privind lumea înconjurătoare, iar curriculumul la geografie cuprinde o serie de conţinuturi care îi întroduc pe elevi în studiul mediului înconjurător.