Social audit - an important tool to ensure sustainable development of light industry in the Republic of Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1101 10
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 20:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
657.6:67/68(478) (1)
Contabilitate (940)
Industrii, meserii și îndeletniciri pentru materiale diverse (164)
Industrii, meserii și îndeletniciri pentru produse finite și asamblate (575)
SM ISO690:2012
GHEORGHIŢĂ, Maria. Auditul social- instrument important ce asigură o dezvoltare sustenabilă a industriei ușoare din Republica Moldova. In: Journal of Social Sciences, 2019, vol. 2, nr. 3, pp. 72-78. ISSN 2587-3490. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3550683
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Journal of Social Sciences
Volumul 2, Numărul 3 / 2019 / ISSN 2587-3490 /ISSNe 2587-3504

Social audit - an important tool to ensure sustainable development of light industry in the Republic of Moldova

Auditul social- instrument important ce asigură o dezvoltare sustenabilă a industriei ușoare din Republica Moldova

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3550683
CZU: 657.6:67/68(478)

Pag. 72-78

Gheorghiţă Maria
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 9 decembrie 2019


Rezumat

This paper highlights one of the important components of social responsibility, social audit, a concept that has recently appeared in the professional literature and which is still under-studied in the Republic of Moldova. At the same time, it is already used by companies in light industry that provide services for foreign clients. The necessity of this activity resides in its society importance due to the fact that it ensures a sustainable development of the companies, especially in light industry, which are part of the supply chain of the retailers and the owners of famous international brands.

În articolul dat este scoasă în evidență una din componentele importante ale responsabilității sociale, auditul social, concept care este destul de recent apărut în literatura de specialitate și care este încă destul de puțin studiat în Republica Moldova. Totodată acest concept este utilizat deja în practică de întreprinderile din industria ușoară care prestează servicii pentru clienții străini. Necesitatea acestei activități rezidă în importanța care îi revine în societatea actuală datorită faptului că asigură o dezvoltare sustenabilă a întreprinderilor, mai cu seamă a celor din industria ușoară, care fac parte din lanțul de aprovizionare a vestiților comercianți cu amănuntul și a deținătorilor de vestite branduri internaționale.

Cuvinte-cheie
Light industry, C,

industria uşoară, servicii C