Articolul precedent |
Articolul urmator |
434 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-10-17 20:14 |
SM ISO690:2012 ЧИЖСКАЯ, Татьяна. Необходимость формирования научно-естественной компоненты знаний учащихся при изучении физики. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 415-417. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 415-417 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
To attract students to the study of humanities classes in physics and build their self-development thrust in this direction be appropriate to develop and apply a personality-oriented teaching methods, in which the psychological and social types of students will create an appropriate substratum for the formation of their theoretical, practical, critical and creative thinking. |
||||||
|