Articolul precedent |
Articolul urmator |
451 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 16:56 |
SM ISO690:2012 SOROCOVICI, Vladimir. Evaluarea rezultatelor şcolare la fizică în ciclul gimnazial. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 525-528. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 525-528 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The proposed evaluations refer greatly to the studying results and are not realized with the application of the psycho-motor aspect. The lack of an evaluative system with the application of the psychomotor aspect creates obstacles in the appreciation of the school results for physics. |
||||||
|