Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 15:21 |
SM ISO690:2012 BUTNARU (SANDACHE), Cristina. Formarea continuă a cadrelor didactice în sistem blended-learning - soluţii de implementare şi beneficii. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 491-493. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 491-493 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The effects of information society in all areas of activity are therefore in teacher training. Response to complex demands of the contemporary world may be providing training programs in blended-learning system. There are several IT solutions for the development of effective programs; each has important benefits for adult students. |
||||||
|