Policy making on equality and integration in special education in Israel
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
694 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-17 23:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.34 (384)
Structură socială. Societatea ca sistem social (985)
SM ISO690:2012
SHIMRIT, Ochana. Policy making on equality and integration in special education in Israel. In: EcoSoEn, 2019, nr. 3-4, pp. 242-248. ISSN 2587-344X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2019 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Policy making on equality and integration in special education in Israel

Politica privind egalitatea și integrarea în educația specială în Israel

CZU: 316.34

Pag. 242-248

Shimrit Ochana
 
Institute of International Relations of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

The heterogeneous class is a reality in Israel's education system and reflects the heterogeneous population that characterizes Israeli society. The main factor in the heterogeneous class represents the social processes, such as immigration, and the deliberate policy of the Ministry of Education, such as integrating children with special needs into the regular school. There are arguments about the contribution of the class that promotes heterogeneity both socially and academically. Those who support this idea argue that the social encounter between special needs students and regular class students will contribute to the social growth of special students. They argue that even if the child is rejected, he/she is exposed to models of normative social behavior. The assumption is that students with learning disabilities will integrate into adulthood in mainstream society and therefore should develop as an integral part of this society. On the other hand, some argue that children with special needs experience consistent social rejection. Observations have shown that special education students have less social interactions with ordinary students, express emotional distress and feel lonely and disconnected.

Clasa eterogenă este o realitate în sistemul de învățământ al Israelului și reflectă populația eterogenă care caracterizează societatea israeliană. Principalul factor al clasei eterogene sunt procesele sociale, cum ar fi imigrația și politica deliberată a Ministerului Educației privind integrarea copiilor cu nevoi speciale în școala obișnuită. Există argumente despre contribuția clasei care promovează eterogenitatea atât socială cât și academică. Cei care susțin această idee consideră că întâlnirea socială dintre elevii cu nevoi speciale și cei din clasele obișnuite va contribui la dezvoltasrea socială a elevilor speciali. Ei susțin că, chiar dacă copilul este respins, el este expus unor modele de comportament social normativ. Presupunerea este că elevii cu dizabilități de învățare se vor integra în vârsta adultă în societate și, prin urmare, ar trebui să se dezvolte ca parte integrantă a acestei societăți. Pe de altă parte, unii susțin că copiii cu nevoi speciale experimentează o respingere socială consistentă. Observațiile au arătat că elevii din educația specială au interacțiuni sociale mai puține cu elevii obișnuiți, exprimă stres emoțional și se simt singuri și izolați.

Cuvinte-cheie
equality, heterogeneity, Special Education Law, Integration Law,

egalitate, eterogenitate, Legea educației speciale, Legea integrării