Articolul precedent |
Articolul urmator |
654 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 10:46 |
SM ISO690:2012 SAVIN, Irina Isabella, BORZA, Mioara. Creativitatea cadrului didactic reflectată în ora didactică. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 343-346. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 343-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the process of education, creativity is an important factor for both teacher and students. A teacher who has no creative sense, will not attract students, lessons will become dull, unattractive and will lead to a low student-teacher collaboration. Students and teachers are involved in education and are responsible for educational practices and their results. |
||||||
|