Creativitatea cadrului didactic reflectată în ora didactică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
654 56
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 10:46
SM ISO690:2012
SAVIN, Irina Isabella, BORZA, Mioara. Creativitatea cadrului didactic reflectată în ora didactică. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 343-346. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Creativitatea cadrului didactic reflectată în ora didactică


Pag. 343-346

Savin Irina Isabella1, Borza Mioara2
 
1 Colegiul Tehnic „Ioan C. Ştefănescu” Iaşi,
2 Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

In the process of education, creativity is an important factor for both teacher and students. A teacher who has no creative sense, will not attract students, lessons will become dull, unattractive and will lead to a low student-teacher collaboration. Students and teachers are involved in education and are responsible for educational practices and their results.