Formarea conştiinţei şi conduitei morale la elevii de vârsta şcolară mică prin intermediul jocului didactic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
706 50
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-26 20:47
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Formarea conştiinţei şi conduitei morale la elevii de vârsta şcolară mică prin intermediul jocului didactic. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 183-185. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Formarea conştiinţei şi conduitei morale la elevii de vârsta şcolară mică prin intermediul jocului didactic


Pag. 183-185

Stratan Victoria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

This article approaches the role of educational game in the process of shaping behavior and moral conscience of primary school pupils. The two sides of moral education, conscience and behavior are interrelated and complement each other; forming one is unable to perform independently of each other. An important role in this lies with teaching the game, where are created conditions that lead to the formation of valuable moral qualities in students.