Instruirea eficientă a elevilor ciclului primar prin metoda exerciţiului în cadrul orelor de matematică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
405 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 14:55
SM ISO690:2012
SECĂREANU, Natalia. Instruirea eficientă a elevilor ciclului primar prin metoda exerciţiului în cadrul orelor de matematică. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 34-40. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Instruirea eficientă a elevilor ciclului primar prin metoda exerciţiului în cadrul orelor de matematică


Pag. 34-40

Secăreanu Natalia
 
Şcoala cu clasele I-VIII Tutova, Judeţul Vaslui
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

Through active learning, students are transformed into active subjects, co-participants on its training. Active-participatory methods focus on process knowledge, it teaches students to work independently, so it teaches students to learn. Exercise method is a fundamental method in teaching mathematics. Exercises are numerous, varied and with different difficulty levels. Romanian School focuses on active learning of mathematics and interactive training.