Articolul precedent |
Articolul urmator |
405 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 14:55 |
SM ISO690:2012 SECĂREANU, Natalia. Instruirea eficientă a elevilor ciclului primar prin metoda exerciţiului în cadrul orelor de matematică. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 34-40. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 34-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Through active learning, students are transformed into active subjects, co-participants on its training. Active-participatory methods focus on process knowledge, it teaches students to work independently, so it teaches students to learn. Exercise method is a fundamental method in teaching mathematics. Exercises are numerous, varied and with different difficulty levels. Romanian School focuses on active learning of mathematics and interactive training. |
||||||
|