Articolul precedent |
Articolul urmator |
517 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-21 10:48 |
SM ISO690:2012 CÂRSTEA, Veronica. Cultivarea creativităţii elevilor în activitatea de rezolvare şi compunere de probleme. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 23-25. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 23-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The need of humans to continuously adapt for new situations developed every day at work, enforce the school at once with it’ s informative function, to develop the intellect of the pupils the independence and the creativity of the mind. In present a multitude of exigency are shaping the human personality, and first of them all is the thinking, and not any kind of thinking but a creative one. |
||||||
|