Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 21:44 |
SM ISO690:2012 COTOS (PELEVANIUC), Ludmila. Inovaţia în şcoală: bariere şi succese. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 323-327. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 323-327 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the problem of innovation in the school, which represents a product of a higher, primary type, of pedagogical creativity, validated by its originality and the relevance confirmed at the social level, at the scale of the system and of the education process. |
||||||
Cuvinte-cheie innovation, innovation in education, innovation in school |
||||||
|