Articolul precedent |
Articolul urmator |
646 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-03 17:26 |
SM ISO690:2012 TARAŞ, Cristina Violeta. Dezvoltarea musculaturii fine la preşcolarii cu CES prin activităţile de expresie grafică şi plastică. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 174-176. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 174-176 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article discusses the problem of the development of the musculature at the preschools with SEN through graphic and plastic expression activities. The author gives examples of various exercises, tasks and technoques in different age groups. The graphic and plastic expression play the great role of developing the fine bi-monthly musculature without which pupils cannot adapt to the new demands that it will face throughout life. |
||||||
Cuvinte-cheie musculature, preschools, special educational needs |
||||||
|