Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1117 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 15:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:061.2 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (820) |
Organizații non-guvernamentale și tipuri de cooperare (108) |
SM ISO690:2012 MELNIC, Georgeta. Particularităţile marketingului în organizaţii necomerciale. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2018, nr. 3-4(19-20), pp. 108-115. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360621 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere” | ||||||
Numărul 3-4(19-20) / 2018 / ISSN 2457-5550 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360621 | ||||||
CZU: 339.138:061.2 | ||||||
Pag. 108-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condiţiile actuale, tot mai multe organizaţii non-profit consideră ca nu deţin audienţa necesară şi că mesajul pe care il transmit este distorsionat. A venit timpul ca organizaţiile necomerciale să ia lecţii de la sectorul de afaceri şi să utilizeze câteva tehnici de marketing de bază pentru a-şi inviora activitatea. Pentru a înţelege sectorul non-profit şi modul în care marketingul se aplică în acesta, este necesar să avem o viziune de ansamblu asupra societăţii. Societatea, viaţa socială în general, se prezintă ca un sistem social global structurat în subsisteme, care la rândul lor constituie sisteme de sine stătătoare cu structuri, mecanisme şi funcţii proprii. Sectorul non-profit, precum şi organizaţiile care fac parte din sector, au fost de-a lungul timpului abordate din diverse perspective sociologice, organizaţionale, politice, legale, de management, economice etc. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|