Particularităţile marketingului în organizaţii necomerciale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1117 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 15:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:061.2 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (820)
Organizații non-guvernamentale și tipuri de cooperare (108)
SM ISO690:2012
MELNIC, Georgeta. Particularităţile marketingului în organizaţii necomerciale. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2018, nr. 3-4(19-20), pp. 108-115. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360621
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Numărul 3-4(19-20) / 2018 / ISSN 2457-5550

Particularităţile marketingului în organizaţii necomerciale

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360621
CZU: 339.138:061.2

Pag. 108-115

Melnic Georgeta
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 august 2019


Rezumat

În condiţiile actuale, tot mai multe organizaţii non-profit consideră ca nu deţin audienţa necesară şi că mesajul pe care il transmit este distorsionat. A venit timpul ca organizaţiile necomerciale să ia lecţii de la sectorul de afaceri şi să utilizeze câteva tehnici de marketing de bază pentru a-şi inviora activitatea. Pentru a înţelege sectorul non-profit şi modul în care marketingul se aplică în acesta, este necesar să avem o viziune de ansamblu asupra societăţii. Societatea, viaţa socială în general, se prezintă ca un sistem social global structurat în subsisteme, care la rândul lor constituie sisteme de sine stătătoare cu structuri, mecanisme şi funcţii proprii. Sectorul non-profit, precum şi organizaţiile care fac parte din sector, au fost de-a lungul timpului abordate din diverse perspective sociologice, organizaţionale, politice, legale, de management, economice etc.

Under the current conditions, more and more non-profit organizations consider that they do not have the necessary audience and that the message they send is distorted. The time has come for non-commercial organizations to take lessons from the business sector and to use some basic marketing techniques to revive their activity. To understand the non-profit sector and how marketing is applied in it, it is necessary to have an overall view of society. Society, social life in general, presents itself as a global social system structured in subsystems, which in their turn constitute independent systems with their own structures, mechanisms and functions. The non-profit sector, as well as organizations that are part of the sector, have been approached, over time, from various sociological, organizational, political, legal, management, economic etc. perspectives.

Cuvinte-cheie
-