Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 18:27 |
SM ISO690:2012 PUŞCAȘU, Angela. Traditional and non- traditional methods of teaching english to EFL learners. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 48-52. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 48-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Folosirea noilor tehnologii în predarea unei limbi străine a devenit tot mai populară în ultimul timp. Este bine ştiut faptul că materialele audio-vizuale sunt de mare ajutor în predarea limbii străine. Ele stimulează şi facilitează predarea şi învaţărea unei limbi străine. Studenţii de astăzi sunt nascuţi în perioada noilor tecnologii informaţionale, comparativ cu studenţii precedenţi. Iată de ce profesorii sunt nevoiţi să-şi ajusteze metodele şi strategiile de predare conform noilor cerinţe ale societăţii moderne de astăzi, pentru a motiva studenţii să înveţe. Metodele tradiţionale de predare continuă să fie folosite cu succes mai departe, deoarece o limbă străină este predată şi învăţată cu succes numai integrînd cele două metode: metoda tradiţională şi cea netradiţională. Un profesor de succes ştie a selecta metodele în aşa fel ca să motiveze studentul şi să-l pregătească pentru viaţa de mai departe de adult. |
||||||
|