Traditional and non- traditional methods of teaching english to EFL learners
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
873 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 18:27
SM ISO690:2012
PUŞCAȘU, Angela. Traditional and non- traditional methods of teaching english to EFL learners. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 48-52. ISBN 978-9975-46-240-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.2, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Traditional and non- traditional methods of teaching english to EFL learners


Pag. 48-52

Puşcașu Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2019


Rezumat

Folosirea noilor tehnologii în predarea unei limbi străine a devenit tot mai populară în ultimul timp. Este bine ştiut faptul că materialele audio-vizuale sunt de mare ajutor în predarea limbii străine. Ele stimulează şi facilitează predarea şi învaţărea unei limbi străine. Studenţii de astăzi sunt nascuţi în perioada noilor tecnologii informaţionale, comparativ cu studenţii precedenţi. Iată de ce profesorii sunt nevoiţi să-şi ajusteze metodele şi strategiile de predare conform noilor cerinţe ale societăţii moderne de astăzi, pentru a motiva studenţii să înveţe. Metodele tradiţionale de predare continuă să fie folosite cu succes mai departe, deoarece o limbă străină este predată şi învăţată cu succes numai integrînd cele două metode: metoda tradiţională şi cea netradiţională. Un profesor de succes ştie a selecta metodele în aşa fel ca să motiveze studentul şi să-l pregătească pentru viaţa de mai departe de adult.