Articolul precedent |
Articolul urmator |
553 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 20:58 |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Unele modalitați de însușire a verbului românesc de catre studenții straini (turci). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 66-72. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 66-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
According to foreign language studies' research, the dificulty level of a new studied language depends on many factors. For example how closely is the new language to the native one, or of the known ones, how difficult is it, how many hours are weekly given for its study, as well as the motivation. In the presented article we will take into discussion some of the romanian language difficulties met by the arabian students in the romanian language. |
||||||
|