Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 77 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-13 14:05 |
SM ISO690:2012 TELEMAN, Angela. Remedierea în evaluarea școlara. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 116-122. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 116-122 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formative assessment is a particularly intervention strategy. Formative assessment and regularization are a corrective action in education. Retroactive adjustment aimed at remedying that involves pedagogical: fixing of remediation, the type of error; fix actors of remediation, strategies. Pedagogical remediation ensures cognitive progress. |
||||||
|