Dimensiunea etimologică a conceptului de bildung în cultura germană
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
540 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-25 14:13
SM ISO690:2012
LUPAȘCU, Lilia. Dimensiunea etimologică a conceptului de bildung în cultura germană. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 26-31. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Dimensiunea etimologică a conceptului de bildung în cultura germană


Pag. 26-31

Lupașcu Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 februarie 2019


Rezumat

Bildung is a process which starts with the first moment of human life and ends only when we die; this is “socialization”. It means the processes of formation and development of a personality in the interdependence of the environment which is mediated socially and physically. The view of socialization considers a child’s education mainly under the perspective of moulding him or her to a social and civilized being by omitting other important components like the historic dimension. The question for meaning, corporeality, personal biography, etc.